Zakres materiału
Wprowadzenie. Tworzenie prostej ankiety. Różne opcje pytań – jednokrotny wybór, wielokrotny, krótka odpowiedź. Załączanie zdjęcia. Usuwanie pytań. Zmiana kolejności pytań. Udostępnianie, dodawanie współpracowników. Podgląd. Przeglądanie wyników, wybór miejsca zapisu.
Pomoc dla ucznia poniżej
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
Jak na BDB, dodatkowo uczeń przygotuje quiz dla młodszych uczniów (zakres wiadomości do uzgodnienia z nauczycielem). Używa wszystkich typów pytań.
Ocena bardzo dobra:
Uczeń tworzy prostą ankietę używając różnych typów pytań: jednokrotny wybór, wielokrotny, krótka odpowiedź. Załącza zdjęcia do pytań. Potrafi usuwać pytania, zmieniać ich kolejność. Udostępnia ankietę do wypełnienia, dodaje współpracowników. Włącza podgląd. Przegląda wyniki i zmienia miejsce zapisu wyników.
Ocena dobra:
Uczeń tworzy prostą ankietę używając różnych typów pytań: jednokrotny wybór, wielokrotny, krótka odpowiedź. Załącza zdjęcia do pytań. Potrafi usuwać pytania, zmieniać ich kolejność. Udostępnia ankietę do wypełnienia, dodaje współpracowników. Włącza podgląd. Przegląda wyniki i zmienia miejsce zapisu wyników. Korzysta przy tym z niewielkiej pomocy on-line.
Ocena dostateczna
Uczeń tworzy prostą ankietę używając różnych typów pytań: jednokrotny wybór, wielokrotny, krótka odpowiedź. Potrafi usuwać pytania. Udostępnia ankietę do wypełnienia, dodaje współpracowników. Przegląda wyniki. Korzysta z pomocy nauczyciela.
Ocena dopuszczająca
Uczeń tworzy prostą ankietę używając różnych typów pytań. Udostępnia ankietę do wypełnienia. Przegląda wyniki. Korzysta z pomocy nauczyciela.