|
Zakres materiału
Zdarzenia, zatrzymywanie skryptu, powiedz, zmień tło, ukryj, instrukcje warunkowe, zmiana kostiumu.
Pomoc - jak to działa?
Informacje
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena | Wymagania |
Ocena celująca: |
Jak na BDB, dodatkowo uczeń we własnym zakresie rozwija grę o nowe treści, poza lekcjami.
|
Ocena bardzo dobra: |
Uczeń tworzy samodzielnie interaktywną mapę Polski wykorzystując wszystkie treści poznane na lekcji.
|
Ocena dobra: | Uczeń tworzy interaktywną mapę Polski wykorzystując wszystkie treści poznane na lekcji. Korzysta z niewielkiej pomocy on-line.
|
Ocena dostateczna | Uczeń tworzy interaktywną mapę Polski wykorzystując wszystkie treści poznane na lekcji. Korzysta z pomocy nauczyciela.
|
Ocena dopuszczająca | Uczeń w podstawowym zakresie zna znaczenie i działanie poszczególnych elementów kodu.
|
|
|
|