Zakres materiału
Tworzenie map w serwisie Google. Dodawanie punktów, linii, obszarów. Zmiana nazwy mapy i jej wyglądu. Widok mapy i edycji. Edytowanie punktów. Przesuwanie punktów. Dodawanie zdjęć.
Instruktarz
Mapy Google umożliwiają dodawanie własnych obiektów. Można wręcz powiedzieć, że w serwisie Google możemy tworzyć własne mapy. Oto kilka przykładów pokazujących, jak to narzędzie może być przydatne: możesz utworzyć mapę zabytków w danym państwie, województwie, mieście; możesz utworzyć mapę miejsc, które odwiedziłeś albo chcesz odwiedzić, mapę ze stadionami i innymi obiektami sportowymi, mapę z atrakcjami turystycznymi itp. Poniżej masz link do samouczka opisującego, jak należy wykonać taką mapę. Znajdziesz w tym samouczku odpowiedzi na zagadnienia zawarte w zakresie materiału do niniejszej lekcji.
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
Jak na ocenę BDB, dodatkowo uczestniczy w zespole projektowym przygotowującym zaawansowaną mapę - np. z obozami szkolnymi, z szkołami STO itp.
Ocena bardzo dobra:
Uczeń tworzy mapy w serwisie Google. Dodaje punkty, linie i kształty, zmienia wygląd mapy i nazwę. Rozróżnia widok mapy i edycji. Edytuje punkty (zmiana ikon, kolorów i opisów), przesuwa punkty. Dodaje zdjęcia.
tekst
Ocena dobra:
Uczeń tworzy mapy w serwisie Google. Dodaje punkty, linie i kształty, zmienia wygląd mapy i nazwę. Rozróżnia widok mapy i edycji. Edytuje punkty (zmiana ikon, kolorów i opisów), przesuwa punkty. Dodaje zdjęcia. Korzysta z pomocy Samouczka.
Ocena dostateczna
Uczeń tworzy mapy w serwisie Google. Dodaje punkty, linie i kształty, zmienia wygląd mapy i nazwę. Rozróżnia widok mapy i edycji. Dodaje zdjęcia. Korzysta z pomocy nauczyciela.
Ocena dopuszczająca
Uczeń tworzy mapy w serwisie Google. Dodaje punkty, linie i kształty, zmienia wygląd mapy i nazwę. Korzysta z wydatnej pomocy nauczyciela.