Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
Jak na ocenę BDB, dodatkowo uczeń we własnym zakresie opanowuje dowolny sposób przeliczania liczb systemu szesnastkowego na dziesiętny i odwrotnie.
Ocena bardzo dobra:
Uczeń wie, czym jest system szesnastkowy, zna cyfry tego systemu i zasady budowania liczb. Wie, jak zapisuje się kolory html. Potrafi za pomocą html zapisać i rozpoznać kolory: niebieski, zielony, czerwony, biały, czarny. Wie, jaka jest różnica między cyframi a liczbami. Za pomocą strony internetowej potrafi przeliczać liczby różnych systemów.
Ocena dobra:
Uczeń wie, czym jest system szesnastkowy, zna cyfry tego systemu i zasady budowania liczb. Wie, jak zapisuje się kolory html. Potrafi za pomocą html zapisać kolory: niebieski, zielony, czerwony, biały, czarny. Wie, jaka jest różnica między cyframi a liczbami. Za pomocą strony internetowej potrafi przeliczać liczby różnych systemów.
Potrzebuje niewielkiej pomocy on-line.
Ocena dostateczna
Uczeń wie, czym jest system szesnastkowy, zna cyfry tego systemu i zasady budowania liczb. Wie, jak zapisuje się kolory html. Potrzebuje niewielkiej pomocy on-line.
Ocena dopuszczająca
Uczeń wie, czym jest system szesnastkowy, zna cyfry tego systemu i zasady budowania liczb. Wie, jak zapisuje się kolory html. Potrzebuje pomocy nauczyciela.