Zakres materiału
W poniższym tutorialu: tworzenie krzywych Beziera. Częściowo o tym opowiada już jedna z poprzednich lekcji.
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena
Wymagania
Ocena celująca:
Jak na ocenę BDB, dodatkowo uzgodniony z nauczycielem projekt.
Ocena bardzo dobra:
Uczeń tworzy krzywe Beziera. Dodaje, usuwa węzły, modyfikuje ich położenia, modyfikuje kształty obiektów. Zamienia węzły w narożniki/zaokrąglenia. Pracuje bez pomocy, bez trudności.
Ocena dobra:
Uczeń tworzy krzywe Beziera. Dodaje, usuwa węzły, modyfikuje ich położenia, modyfikuje kształty obiektów. Zamienia węzły w narożniki/zaokrąglenia. Pracuje z niewielkimi trudnościami, ewentualnie z niewielką pomocą.
Ocena dostateczna
Uczeń tworzy krzywe Beziera. Dodaje, usuwa węzły, modyfikuje ich położenia, modyfikuje kształty obiektów. Pracuje z trudnościami, potrzebuje pomocy.
Ocena dopuszczająca
Uczeń tworzy krzywe Beziera. Modyfikuje kształty obiektów. Pracuje z dużymi trudnościami, potrzebuje znacznej pomocy.