|
Zakres materiału
Listy i pętla for.
Tutorial znajduje się tutaj (do 9:14 minuty, na ocenę celującą całość).
Kolejne zajęcia- o co zapyta nauczyciel, jaką wystawi ocenę?
Ocena | Wymagania |
Ocena celująca: |
Jak na ocenę celującą, dodatkowo należy też wykonać samodzielnie dowolny program z wykorzystaniem poznanych treści.
|
Ocena bardzo dobra: |
Uczeń samodzielnie
stosuje pętlę "for" w celu wyświetlenia kolejnych elementów listy.
|
Ocena dobra: | Uczeń z niewielką pomocą nauczyciela
stosuje pętlę "for" w celu wyświetlenia kolejnych elementów listy.
|
Ocena dostateczna | Uczeń ze znaczną pomocą nauczyciela:
stosuje pętlę "for" w celu wyświetlenia kolejnych elementów listy.
|
Ocena dopuszczająca | Uczeń ze znaczną pomocą nauczyciela stosuje pętlę "for" w celu wyświetlenia kolejnych elementów listy.
|
|
|
|
|