Nasze programy: Europa Perniego 2022 Glosator (historia)
|
|
Lekcja
1 |
|
|
|
Lekcja organizacyjna. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
2 |
|
|
|
Omówienie gry ekonomicznej. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
3 |
|
|
|
Formularze Google. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
4 |
|
|
|
Formularze Google. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
5 |
|
|
|
Kalendarz Google. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
6 |
|
|
|
Strony WWW Google. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
7 |
|
|
|
Strony WWW Google - wprowadzenie do html. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
8 |
|
|
|
Strony WWW Google – ćwiczenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
9 |
|
|
|
Strony WWW Google – ćwiczenia (2). |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
10 |
|
|
|
Praca z aplikacją Padlet. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
11 |
|
|
|
Program Gimp- wprowadzenie. Klonowanie i łatka. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
12 |
|
|
|
Program Gimp - filtry. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
13 |
|
|
|
Program Gimp – wycinanie tła lub wybranego obiektu ze zdjęcia. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
14 |
|
|
|
Program Gimp – wycinanie tła lub wybranego obiektu ze zdjęcia – ćwiczenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
15 |
|
|
|
Program Gimp – rysowanie. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
16 |
|
|
|
Programowanie w Scratch – interaktywna mapa Polski. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
17 |
|
|
|
Programowanie w Scratch- interaktywna mapa Polski - cd. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
18 |
|
|
|
Programowanie w Scratch- gra Akwarium. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
19 |
|
|
|
Praca z formularzami internetowymi. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
20 |
|
|
|
Arkusz kalkulacyjny- formatowanie komórek. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
21 |
|
|
|
Arkusz kalkulacyjny- adresowanie bezwzględne komórek. Formatowanie komórek. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
22 |
|
|
|
Arkusz kalkulacyjny – podsumowanie. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
23 |
|
|
|
Prezentacja nowej wersji gry Europa Perniego i tegorocznego konkursu. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
24 |
|
|
|
Praca nad programem edukacyjnym Europa Perniego. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
25 |
|
|
|
Przygotowanie do pracy nad projektami jesiennymi. Edytor tekstów (I). |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
26 |
|
|
|
Przygotowanie do pracy nad projektami jesiennymi. Edytor tekstów (II). |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
27 |
|
|
|
Przygotowanie do pracy nad projektami jesiennymi. Edytor tekstów (III). Zdjęcia i inne obiekty w tekście |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
28 |
|
|
|
Przygotowanie do pracy nad projektami jesiennymi. Edytor tekstów – spisy, przypisy i numeracja stron. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
29 |
|
|
|
Program IrfanView - ćwiczenia. |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
30 |
|
|
|
Rozwijanie i utrwalanie wiadomości z zakresu projektowania 3D w programie TINKERCAD |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
31 |
|
|
|
Rozwijanie i utrwalanie wiadomości z zakresu projektowania 3D w programie TINKERCAD |
|
|
|
|
|
|
|
Lekcja
32 |
|
|
|
Podsumowanie pracy roku szkolnego. |
|
|
|
|
|
|
|